Smartification

Smartification

Wat houdt de megatrend smartification in?
De term smartification betekent het ‘verslimmen’ van processen. Dit komt door de steeds verdergaande digitalisering en de toepassingsmogelijkheden die hierdoor ontstaan. Steeds meer diverse apparaten in ons dagelijks leven zijn online verbonden, waardoor we een overvloed aan data verkrijgen. Deze data zetten we steeds slimmer in. Enerzijds om het businessmodel van organisaties te updaten en anderzijds om een makkelijkere customer journey te verwezenlijken. Ook kunnen data bepaalde onderdelen van het werk automatiseren, bijvoorbeeld administratief werk. Computers kunnen dankzij smart automation, computeralgoritmes en deep learning handmatige en cognitieve, routinematige taken automatiseren die mensen uitvoerden. Dit resulteert in meer tijd voor overige taken, zoals gesprekken met klanten of branding op verschillende verkoopkanalen.

Smartification uit zich bij MITT in de volgende macrotrends: smart data & intelligentie en digital reality.

Smart data & kunstmatige intelligentie

Lees verder

Digital reality

Lees verder

INHOUDSOPGAVE MODE, INTERIEUR, TAPIJT EN TEXTIEL